tisdag 20 november 2007

Odgovor na kaburska pitanja


Jednog dana Ibrahim, zadnje dijete Resulullaha s.a.v.s., sjedjase u krilu svoje majke. Imao je tada 16 mjeseci a smrt je lebdjela iznad njega.
Gleda ga Resulullah s.a.v.s. znajuci da mu se smrt prikucila i govori mu: "O Ibrahime, ja ti ne mogu nimalo pomoci." Preseli Ibrahim na bolji svijet a zalosni ga otac ponese da ga stavi u zemlju. Kada ga smjesti u kabur, rece mu: "O Ibrahime, kada ti dodju meleci reci im: "Moj Gospodar je Allah dz.s., moj poslanik je moj otac, a moja vjera je Islam." Okrenu se Poslanik s.a.v.s. i zatece Omera kako jeca: "Sta te je rasplakalo, o Omere?" Omer rece: "O Allahov Poslanice, tvoj sin jos nije postigao zrelost i za njim nije potegnuto pero i nema potrebe za tim. A sta da radi Hatabov sin, postigao je zrelost i za njim je potegnuto pero?" Odgovor na Omerovo pitanje dodje od Allaha dz.s.:


"Allah ce vjernike postojanom rijecju ucvrstiti i na ovom i na onom svijetu, a nevjernike ce u zabludi ostaviti. Allah radi sta hoce." (Prijevod znacenja - Ibrahim, 21.)

Inga kommentarer: