onsdag 21 november 2007

ZA ONE KOJI MISLE! (SELEKCIJA AJETA-PREVOD ZNAČENJA)


Zar su oni iz nicega stvoreni ili jesu li se sami stvorili?! Zar su oni nebesa i Zemlju stvorili?! Ne, (u to) nisu uvjereni. (At-Tur, 35-36) Kazite vi Meni: sta biva s onim sto posijete? Da li mu vi dajete snagu da nice, ili to Mi cinimo? (Al-Waqi'a, 63-64) Kazite vi Meni: vodu koju pijete - da li je vi ili Mi iz oblaka spustamo? (Al-Waqi'a, 68-69) Kazite vi Meni: vatru koju palite - da li drvo za nju vi ili Mi stvaramo? (Al-Waqi'a,71-72) Kazite vi Meni: da li sjemenu koje ubacujete vi oblik dajete ili Mi to cinimo? (Al-Waqi'a, 58-59) A zasto ne razmisle sami o sebi? (Ar-Rum, 8) Allah vas iz trbuha majki vasih izvodi, vi nista ne znate, i daje vam sluh i vid i razum da biste bili zahvalni. (An-Nahl, 78) Reci: "Kazite vi meni, ako bi vas Allah sluha vaseg i vida lisio i srca vasa zapecatio, koji bi vam bog, osim Allaha, to vratio?" (Al-An'am, 46) Reci: 'Kazite vi meni - ako bi Allah dao da vam noc potraje vjecno, do Sudnjeg dana, koji bog bi vam, osim Allaha, svjetlo dao? Zar ne cujete?' (Al-Qasas, 71) Reci: 'Kazite vi meni - ako bi Allah dao da vam dan potraje vjecno, do Sudnjeg dana, koji bog bi vam, osim Allaha, noc dao da u njoj otpocinete? Zar ne vidite?' (Al-Qasas, 72) Reci: "Posmatrajte ono sto je na nebesima i na Zemlji!" (Yunus, 101) Zar se moze sumnjati u Allaha, Stvoritelja nebesa i Zemlje? (Ibrahim, 10) On vam pokazuje dokaze Svoje, pa koje od Allahovih dokaza ne priznajete?( Al-Mu'min, 81) I jedan od dokaza Njegovih je stvaranje nebesa i Zemlje, i raznovrsnost jezika vasih i boja vasih; to su, zaista, pouke za one koji znaju. (Ar-Rum, 22) Onaj koji je nebesa i Zemlju stvorio i koji vam spusta s neba kisu pomocu koje Mi dajemo da ozelene bacse prekrasne, - nemoguce je da vi ucinite da izraste drvece njihovo. - Zar pored Allaha postoji drugi bog? (An-Naml, 60) Neka covjek pogleda u hranu svoju; Mi obilno kisu prolivamo, zatim zemlju pukotinama rasijecamo i cinimo da iz nje zito izrasta i grozdje i povrce, i masline i palme, i basce guste, i voce i pica, na uzivanje vama i stoci vasoj. ('Abasa, 24-32) Na nebesima i zemlji, zaista, postoje dokazi za one koji vjeruju. I stvaranje vas i zivotinja koje je razasuo dokazi su za ljude koji su cvrsto ubijedjeni; i smjena dana i noci i kisa koju Allah s neba spusta da pomocu nje zemlju, nakon mrtvila njezina, ozivi i promjena vjetrova - dokazi su za ljude koji imaju pameti. (Al-Gatiya, 3-5) Zar zemlju posteljom nismu ucinili, i planine stubovima, i vas kao parove stvorili, i san vas pocinkom ucinili, i noc pokrivacem dali, i dan za privredjivanje odredili, i iznad vas sedam silnih sazidali, i svjetiljku plamtecu postavili? Mi iz oblaka vodu obilnu spustamo i cinimo da uz njenu pomoc raste zito i bilje, i basce guste. (An-Naba', 6-16) Stvaranje nebesa i Zemlje, smjena noci i dana, ladja koja morem plovi s korisnim tovarom za ljude, kisa koju Allah pusta s neba pa tako u zivot vraca zemlju nakon mrtvila njezina - po kojoj je rasijao svakojaka ziva bica, promjena vjetrova, oblaci koji izmedju neba i Zemlje lebde - doista su dokazi za one koji imaju pameti. (An-Naba', 164) Upitaj: 'Ko vas hrani s neba i iz zemlje, cije su djelo sluh i vid, ko stvara zivo iz nezivog, a pretvara zivo u nezivo, i ko upravlja svim?' - 'Allah!' - Reci ce oni -, a ti reci: 'Pa zasto Ga se onda ne bojite? (Yunus, 31) Allah svjedoci da nema istinskog boga osim Njega - i meleki i uceni (svjedoce isto)- i On pravdu vrsi,pravedno postupa. Nema istinskog boga osim Njega, Silnog i Mudrog! (Ali 'Imran, 18) On daruje znanje onome kome hoce, a onaj kome je znanje darovano - darovan je blagom neizmjernim. A shvatiti mogu samo oni koji su razumom obdareni. (Al-Baqara, 269) Reci: 'Zar su isti oni koji znaju i oni koji ne znaju? Samo oni koji pameti imaju pouku primaju!' (Sad, 9) A Allaha se jedino boje od robova Njegovih - uceni. (Al-Mu'min, 28)

Inga kommentarer: