måndag 26 november 2007

Dzennet i dzehennem


Ebu Hurejre r.a. prenosi da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Kada je Allah stvorio Dzennet i Dzehennem, poslao je Dzibrila u Dzennet i rekao mu: "Otidji, pogledaj Dzennet i nagradu koju sam pripremio stanovnicima Dzenneta. Dzibril ode, pogleda Dzennet i nagradu pripremljenu njegovim stanovnicima, i kada se vrati, rece Uzvisenom Allahu:
- "Tvoje mi moci, u Dzennet ce uci svako ko za njega cuje!"
Allah naredi pa se Dzennet okruzi neugodnostima i rece Dzibrilu: "Vrati se i pogledaj kakvu sam nagradu pripremio stanovnicima Dzenneta. Kada se Dzibril vrati Dzennetu, ugleda Dzennet okruzen neugodnostima, i odmah se vrati Allahu:
- Tvoje mi moci, bojim se da ce iko uci u Dzennet!
- Otidji i pogledaj Dzehennem i kaznu koju sam pripremio stanovnicima Dzehennema - naredi mu Allah.
Kada dodje do Dzehennema i ugleda njegovu razbuktalu vatru, vrati se nazad i rece:
- "Tvoje mi moci, niko ko cuje za Dzehennem, nece uci u njega!"
Allah naredi da se Dzehennem okruzi strastima, i rece Dzibrilu da ga ponovo pogleda. Kada ugleda Dzehennem, Dzibril progovori:
- Tvoje mi moci, bojim se da ce se iko spasiti Dzehennema!"


(Tirmizi, Ebu Davud i Nesai, hadis hasen sahih)

Inga kommentarer: